Tuesday, August 2, 2011

Kebencian Melanda Diri

Aku BENCI kau.
yes.
      kau!
            yelah. kau la. kau yang tengah bace nie.
kau nie bendul la.
mestilah bukan kau.
kalau kau orang yang aku benci.
aku PASTI kau tak akan bace blog aku nie.
pasti nya aku benci orang selain kau.

aku tak pasti kenape aku benci dia.
tapi aku pasti yang aku benci dia.
*ape aku melalut nie. =.="
yang penting kat sini aku nak cakap.
AKU BENCI KAU.
dari sekolah dulu.
aku tak suka jenis orang yang baik tapi perangai macam celaka.
baik perangai yang teruk tanpa hipokrit.
kau ingat perwatakan kau yang lembut tu orang tak tau perangai sebenar kau?
perangai kau yang tersangatlah s***!
ade faham!

3 comments:

nAdiatuL akhMaL said...

garangnye. huhu

Anonymous said...

nasib baik bukan aku sebab aku x lembut langsung. eheh. gumbira rasa.

zamole said...

@nadiatul akmal: mane ade garang. dah abes sopan dah tu. aha.

@anonymous: haha. kau siapa untuk aku tau kau lembut ke tak? entah2 kau lagi lembut dari perempuan melayu terakhir. huahaha.